بازاریابی محتوا یعنی استراتژی تولید محتوا بسیار ارزشمندی که در حوزه کسب و کارت
به تو اعتبار می بخشد و می تواند مخاطبین را جمع و بعد تبدیل به مشتری کند و در
ادامه آن ها را تبدیل به خریداران همیشگی کند.
اگر کسب و کارت در دنیای آنلاین است تقریبا غیر ممکن است که درباره بازاریابی محتوا
چیزی نشنیده یا ندیده باشی.
درباره بازاریابی محتوا در ایران یک خبر خوب وجود دارد و یک خبر بد.
خبر خوب این است که تقریبا همه توصیه می کنند این کار را انجام دهی و خبر بد این
است که استراتژی این کار را عمدتا اشتباه نشان می دهند.
اگر تصور می کنی تولید محتوا یعنی صرفا تولید مقاله، پادکست، ویدیو و. باید عرض کنم
که کاملا استراتژی را اشتباه متوجه شده ای.
استراتژی تولید محتوا برنده چیست؟
قبل از اینکه بتوانم در رابطه با بازاریابی محتوا توضیح دهم باید استراتژی همیشه برنده
تولید محتوا را بگویم چرا که اگر گفته نشود دیگر فرقی ندارد چطور تولید می کنی.
بیا داستان را از چند سال قبل شروع کنیم.
سال ها پیش زمانی که تنها رسانه در دسترس رومه ها و مجلات بودند، مردم فقط آن
ها را مطالعه می کردند.
در این میان تنها رومه ها یا مجلاتی پر فروش می شدند که خبر ها یا داستان های بهتر
و مهتری را چاپ می کردند.
آن ها می دانسته اند تنها زمانی می توانند تبدیل به تنها انتخاب مردم شوند که محتوای
بهتر و جذاب تری را تولید می کردند.
اما چرا برای شان مهم بود که تبدیل به تنها انتخاب مردم شوند؟
چون درآمد اصلی رومه ها و مجلات از تبلیغاتی بود که شرکت ها و برندها به آنها
سفارش می دادند. برندها طبیعتا رومه ای را انتخاب می کردند که خوانندگان بیشتری
داشت چرا که تبلیغ هر چه به خوانندگان بیشتری نمایش داده شود احتمالا بالا رفتن
فروش آن برند بیشتر می شود


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : محتوا ,تولید ,استراتژی ,بازاریابی ,رومه ,مردم ,بازاریابی محتوا ,تولید محتوا ,انتخاب مردم ,تنها انتخاب ,درباره بازاریابی ,استراتژی تولید محتوا
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

John مدادسیاه ندای درون Andrea وبسایت رسمی هیات انصارفاطمی دانلود اهنگ های غمگین و احساسی شماره تماس تهیه محصولات09334336389